كارمن سليمان تستعد لطرح أغنية هنا هنا الخميس المقبل

0 تعليق ارسل طباعة

روحت الفنانة كارمن سليمان لطرح أحدث أعمالها الغنائية والتي تأتي تحت عنوان هنا هنا، وذلك استعدادا لطرحها في يوم الخميس المقبل الموافق 5 من شهر سبتمبر الجاري عبر موقع الفيديوهات الشهير يوتيوب.

كارمن سليمان تطرح أغنية هنا هنا بهذا الموعد 

ونشرت كارمن سليمان مقطع من أغنيتها السيدة هنا هنا عبر حسابها الرسمي بموقع تبادل الصور والفيديوهات انستجرام في منشور رصده موقع تحيا مصر وعلقت عليه، قائلة: "هنا هنا" الأغنية رقم ٤ والأخيرة من ميني ألبوم "حبايب قلبي" يوم الخميس الساعة 6 مساءً.

8d1cf81f2c.jpg
تفاصيل أغنية هنا هنا للمطربة كارمن سليمان 

كارمن سليمان تتحدث عن ميني ألبوم حبايب قلبي

وكانت قد تحدثت كارمن سليمان عن ميني ألبوم حبايب قلبي في احد اللقاءات التليفزيونية، قائلة: علمنا ميني ألبوم حبايب قلبي بحب أوي أنا وعزيز الشافعي ومصطفى جاد، واشتغلنا عليه بكل حاجة جوانا، وكنا مبسوطين جدًا بالفكرة اللي جت أصلًا من عند عزيز، وعزيز فعلًا كان مديني أحسن حاجة عنده.

f7c65b9503.jpg
كارمن سليمان 

وتابعت: ألبوم حبايب قلبي كله من كلمات عزيز الشافعي، ما عدا أغنية حرام معلش دي كلمات منة القيعي، وأنا بحب الأغنية دي جدًا وهي مناصرة لـ الستات على الرجالة، وبقالي كتير أوي مغنتش الطريقة دي، وهتحيز للبنات لأننا أحلى حاجة في الدنيا وأي حاجة من غيرنا وحشة.

أخر أعمال كارمن سليمان

ومن الجدير بالذكر أن أخر أعمال كارمن سليمان أغنية حرام معلش، التي طرحتها عبر قناتها الرسمية على موقع الفيديوهات العالمي يوتيوب، وتقول كلماتها: مسكين مسكين هتبوخ من غيرنا ده اللي يدوق من خيرنا اللي يدوق من خيرنا صعب يدوق حاجه وراه يا حزين يا حزين احنا الليلة ابو طعمه حلوين ومفيش فينا حاجة ناقصه واحنا اللي معانا رخصه احنا اللي معانا رخصه للانبساط وهواه يا حرام يا حرام معلش ياللي انت محبتناش فاتك حبة دلع يا جدع معشتهاش الانس واللي منه وقلوب ماللي بيحنوا کام ضحكة من اللي بيرنوا وبلاوي ابعتها له .. ابعتهاله اللي مش واخد به ابعتها له .. ابعتهاله ياللي مش واخد به، وسط احنا الخلطة السرية ومش فينا حاجة الاهه رباني كده تقبل كل الناس من قعدتنا يحلفوا بلذاذتنا يواقل رقصنا ندخل في الراس على طول فابعتهاله .. ابعتهاله اللي مش واخد به ابعتهاله.

إخترنا لك

أخبار ذات صلة

0 تعليق