رواية حكاية حب الفصل السادس 6

نقدم لكم اليوم ومع الأحداث السريعة التي تجتاح عالم الأخبار، مقال بعنوان رواية حكاية حب الفصل السادس 6 ليسلط الضوء على أبرز التطورات في هذا السياق. من خلال مصر بوست، نقدم لكم تغطية دقيقة وموثوقة، مستندين إلى محرري الموقع . هذا المقال، الذي كتبه الصحفي menna، يتضمن محتوى

 رواية حكاية حب (كاملة جميع الفصول) حصريا عبر !! بقلم فيولا عماد

#البارت_6

فتون بقلق:ممكن مش نتمم جوازنا دلوقتي ؟

مالك بصدمة:لية؟

فتون :انا انا لسه يعني مش عارفك كويس وانت كمان بس ممكن اخد وقتي لو سمحت ؟

مالك ببتسامة:ماشي ولا يهمك  

فتون : شكرا انك فهمتني 

مالك :عادي تعالي بقا ندخل نشوف الحرب اللي جوا ؟

مالك بضحك:مالك ي زينبو ؟

زينب: الاكل طعموا وحش اوي ي مالك 

 مالك ببتسامة:تطلب اكل لينا كلنا من برة فداكي يحبيبتي

فتون بقتراح:طب انا ممكن اعملك كل الأكل اللي نفسك فيه بس انت عليكي تامري 

زينب:اعملي محشي و بط و كوباية شاي 

فتون ببتسامة:انتي تامري 

فاطمة:علي الله يعجبها أكلك 

مالك بضحك:بس ي بت هو حد برضو ياكل الاكل بتاعك اللي يجيب تلبك معوي ده 

فاطمة بغيظ:تصدق بالله انا غلطانة شكرا ي بن خالتي مكنش العشم

فتون ببتسامة:انتو ولاد خالت 

فاطمة و مالك :للاسف 

فتون بضحك:شكلكم بتحبوا بعض جدا 

مالك بقرف:اووي اووي 

فاطمة :تعالي ي بت ي فتون اعرفك علي الحاجة اللي ف المطبخ و نعمل الاكل سوا

زينب:لا انتي أكلك وحش بيوجعلي بطني 

مالك بضحك:يكسفتك يحازم

فاطمة:بقا كده ي خالتي م كنت أنا اللي علي الحجر ولا دلوقتي عشان مرات ابنك جات 

زينب:اه هي فين مرات ابني ؟

مالك بضحك:تحية اومال مين اللي واقفة دي؟

زينب:و ده ابنك ؟

مالك :عليا الطماطم م ابني تعالي بس نقعد نشوف فيلم اعبقال م يحلصوا اكل ؟

ف المطبخ

فتون:هو انتي عايشة هنا عشان خالتك

فاطمة بضحك:لا انا مقيمة هنا لحقتي زهقتي مني 

فتون : لا ابدا بس 

فاطمة:انا عايشة هنا مع خالتي من وانا عيلة ف ابتدائي بابا و ماما كانوا مسافرين لشغل برة و للاسف العربية عملت بيهم حادثة و خالتي ربتني بس اهو اديكي شايفة لا طمر ف خالتي اللي فضحتني من اول انتي م جيتي ولا حتي ابن خالتي

فتون:بس مالك باين أن هو بيحبك هو ماما زينب جدا 

فاطمة بغرور:انا ك فاطمة اتحب اصلا 

فتون بضحك:طبعا 

فاطمة :ام قوليلي صحيح اتعرفتي علي ولاا مالك ازاي عن حب بقا و كده ؟

فتون بشرود:حاجة زي كده 

فاطمة:احكي و نبي احكي 

فتون بضحك:لا و انزلي عشان الشوربة سخنة 

فاطمة: هسيبك بس عشان الجرس بيرن وهاجي اعرف يعني هعرف 

فاطمة بصوت عالي:أيوة يلي علي الباب الله م تصبري 

و أكملت و تنظر للطارق بغيظ:عوز اي ي ابن وردة 

:اوعي كده من وشي ي بت  

فاطمة:هي وكالة من غير بواب يجدع انت 

:روحي ناديلي مالك يلا 

فاطمة:مالك نايم و قال محدش يزعجه 

مالك بضحك:حبيبي عامل اي ؟

:مالك نايم و قال محدش يزعجه نينينيني 

مالك بضحك:بس ياض متزعلش القمر بتاعنا 

:دي قمر دا قمر بالستر 

فاطمة:ماشي ي جاسم يا ابن ام جاسم 

جاسم :امشي يلا و علي الله المحك بتتصنتي علينا 

فاطمة بدلع: أخص عليك يا سوما انا اعمل كده برضو 

مالك و يحدف الشبشب:برااااا 

جاسم بدون مقدمات:انا هتجوز 

مالك بضحك:وانا كمان اتجوزت 

جاسم باستغراب:امته؟ و مين ؟

مالك:فتون 

جاسم بصدمة:فتون مين ي متخلف 

مالك :مالك يلا في اي فتون البنت اللي كانت معانا ف القسم و 

جاسم بسخرية:لحقت تضحك عليك 

مالك بغضب:اطلع برة

جاسم :انا كده كده طالع مبروك و ذهب 

و دخلت فتون 

فتون بدموع:انا عارفة أن سببتلك احراج قدام صاحبك و 

مالك بهدوء:*************

فتون بدموع و صدمة: ازاي ده يحصل ؟ 

، مع تقديم روابط للمزيد من المعلومات. نأمل أن يقدم لكم فهمًا عميقًا وواضحًا للأمور كما هي تتطور. لا تترددوا في مشاركة المقال عبر #رواية #حكاية #حب #الفصل #السادس والبقاء متصلين مع !! للمزيد من الأخبار والتحديثات.”

 رواية حكاية حب (كاملة جميع الفصول) حصريا عبر !! بقلم فيولا عماد

#البارت_6

فتون بقلق:ممكن مش نتمم جوازنا دلوقتي ؟

مالك بصدمة:لية؟

فتون :انا انا لسه يعني مش عارفك كويس وانت كمان بس ممكن اخد وقتي لو سمحت ؟

مالك ببتسامة:ماشي ولا يهمك  

فتون : شكرا انك فهمتني 

مالك :عادي تعالي بقا ندخل نشوف الحرب اللي جوا ؟

مالك بضحك:مالك ي زينبو ؟

زينب: الاكل طعموا وحش اوي ي مالك 

 مالك ببتسامة:تطلب اكل لينا كلنا من برة فداكي يحبيبتي

فتون بقتراح:طب انا ممكن اعملك كل الأكل اللي نفسك فيه بس انت عليكي تامري 

زينب:اعملي محشي و بط و كوباية شاي 

فتون ببتسامة:انتي تامري 

فاطمة:علي الله يعجبها أكلك 

مالك بضحك:بس ي بت هو حد برضو ياكل الاكل بتاعك اللي يجيب تلبك معوي ده 

فاطمة بغيظ:تصدق بالله انا غلطانة شكرا ي بن خالتي مكنش العشم

فتون ببتسامة:انتو ولاد خالت 

فاطمة و مالك :للاسف 

فتون بضحك:شكلكم بتحبوا بعض جدا 

مالك بقرف:اووي اووي 

فاطمة :تعالي ي بت ي فتون اعرفك علي الحاجة اللي ف المطبخ و نعمل الاكل سوا

زينب:لا انتي أكلك وحش بيوجعلي بطني 

مالك بضحك:يكسفتك يحازم

فاطمة:بقا كده ي خالتي م كنت أنا اللي علي الحجر ولا دلوقتي عشان مرات ابنك جات 

زينب:اه هي فين مرات ابني ؟

مالك بضحك:تحية اومال مين اللي واقفة دي؟

زينب:و ده ابنك ؟

مالك :عليا الطماطم م ابني تعالي بس نقعد نشوف فيلم اعبقال م يحلصوا اكل ؟

ف المطبخ

فتون:هو انتي عايشة هنا عشان خالتك

فاطمة بضحك:لا انا مقيمة هنا لحقتي زهقتي مني 

فتون : لا ابدا بس 

فاطمة:انا عايشة هنا مع خالتي من وانا عيلة ف ابتدائي بابا و ماما كانوا مسافرين لشغل برة و للاسف العربية عملت بيهم حادثة و خالتي ربتني بس اهو اديكي شايفة لا طمر ف خالتي اللي فضحتني من اول انتي م جيتي ولا حتي ابن خالتي

فتون:بس مالك باين أن هو بيحبك هو ماما زينب جدا 

فاطمة بغرور:انا ك فاطمة اتحب اصلا 

فتون بضحك:طبعا 

فاطمة :ام قوليلي صحيح اتعرفتي علي ولاا مالك ازاي عن حب بقا و كده ؟

فتون بشرود:حاجة زي كده 

فاطمة:احكي و نبي احكي 

فتون بضحك:لا و انزلي عشان الشوربة سخنة 

فاطمة: هسيبك بس عشان الجرس بيرن وهاجي اعرف يعني هعرف 

فاطمة بصوت عالي:أيوة يلي علي الباب الله م تصبري 

و أكملت و تنظر للطارق بغيظ:عوز اي ي ابن وردة 

:اوعي كده من وشي ي بت  

فاطمة:هي وكالة من غير بواب يجدع انت 

:روحي ناديلي مالك يلا 

فاطمة:مالك نايم و قال محدش يزعجه 

مالك بضحك:حبيبي عامل اي ؟

:مالك نايم و قال محدش يزعجه نينينيني 

مالك بضحك:بس ياض متزعلش القمر بتاعنا 

:دي قمر دا قمر بالستر 

فاطمة:ماشي ي جاسم يا ابن ام جاسم 

جاسم :امشي يلا و علي الله المحك بتتصنتي علينا 

فاطمة بدلع: أخص عليك يا سوما انا اعمل كده برضو 

مالك و يحدف الشبشب:برااااا 

جاسم بدون مقدمات:انا هتجوز 

مالك بضحك:وانا كمان اتجوزت 

جاسم باستغراب:امته؟ و مين ؟

مالك:فتون 

جاسم بصدمة:فتون مين ي متخلف 

مالك :مالك يلا في اي فتون البنت اللي كانت معانا ف القسم و 

جاسم بسخرية:لحقت تضحك عليك 

مالك بغضب:اطلع برة

جاسم :انا كده كده طالع مبروك و ذهب 

و دخلت فتون 

فتون بدموع:انا عارفة أن سببتلك احراج قدام صاحبك و 

مالك بهدوء:*************

فتون بدموع و صدمة: ازاي ده يحصل ؟ 

“في ختام هذا المقال، نأمل أن يكون رواية حكاية حب الفصل السادس 6 قد قدم لكم نظرة شاملة وواضحة حول الموضوع. نشكر menna على تقديمه لهذا التحليل والتغطية الإخبارية. لمزيد من التفاصيل أو الأخبار ذات الصلة، يمكنكم زيارة مصر بوست أو متابعة. نرجو منكم المشاركة والتفاعل مع المقال من خلال الوسوم #رواية #حكاية #حب #الفصل #السادس. لأية استفسارات أو تعليقات، نتطلع لسماع رأيكم. شكرًا لاختياركم مصر بوست كمصدركم الإخباري الموثوق، ونتمنى لكم يومًا سعيدا .”

close