ألوانه جذابه .. ياسمين صبري تبرز أنوثتها بفستان أنيق

0 تعليق ارسل طباعة

شاركت الفنانة ياسمين صبري صور جديدة عبر حسابها الشخصي على موقع التواصل الاجتماعي للصور والفيديوهات انستجرام بإطلالة أنيقة.

وتألقت ياسمين صبري بإطلالة أنيقة تبرز انوثتها، مرتدية فستان بألوان الصيف الأصفر والأحمر والبنفسجي، بصيحة الكت ومفتوح من الجانب الواحد من الساق وذلك حسب ما رصده موقع تحيا مصر عبر حسابها الشخصي على موقع التواصل الاجتماعي للصور والفيديوهات انستجرام.

واعتمدت ياسمين صبري على الظهور بشكل جمالي لافت، حيث اعتمدت على الشعر الناعم المنسدل بطريقة جذابة أعلى الكتف، مع وضع المكياج الناعم، حيث اختارت اللون البينك الهادئ في الشفاه مع البلاشر على الوجنتين والهايلايتر الخفيف بطريقة جذابة.

واستكملت إطلالتها بارتداء الحذاء الشفاف بكعب عالي لاستكمال الأناقة اللافته، مع ارتداء حقيبة صغيرة الحجم باللون الأحمر.

ياسمين صبري 

ياسمين صبري تتصدر الترند بسبب البلوجر آمال ابو المجد

تصدرت النجمة ياسمين صبري مؤشرات البحث جوجل وصفحات التواصل الاجتماعي للصور والفيديوهات انستجرام وفيسبوك بعد تداول فيديو أثناء خروجها من الفندق من فرح بتول حداد.

وانتشر الفيديو على نطاق واسع بسبب البلوجر آمال ابو المجد، لكنها سريعا خرجت للرد على كل الأسئلة، «أنا كنت في فرح صاحبتي بتول طبعا الفرح كان حلو جدا وفي ناس كتير جدا معروفين ومشاهير وشخصيات عامة، وكذا حد قال إني شبه ياسمين صبري، بس انا مش مصدقه الموضوع ده بس هي جميلة يعني فأنا لما شوفتها قدامي حبيت اني اتصور معاها عشان اوريكم شبهها ولا مش شبهها»

وتابعت آمال ابو المجد، «طلبت اني اتصور فوق معاها في القاعة وهي رحبت جدا ووفقت بس كان في حد عمال يشدها عشان تطلع بره، وانا اتصورت مع مشاهير كتير في الفرح عادي».

واضافت، «وبعد شوية كنت مروحة خلاص لقيتها تحت عند البوابة مع المعجبين عادي، قولتلها أنا الي كنت بتصور معاكي فوق قالتلي اه اه طبعا يلا نتصور، وتاني مرة ترحب بيا ففتحت الموبايل عشان التصوير بس هي اتصورت مع حد تاني واتصلت بالسواق عشان تمشي، فأنا خلاص مشيت، بس هي شخصية جميلة لكن كانت في موقف صعب الناس حواليها والسواق متأخر عليها، متزعلوش منها أنا خدت الموقف عادي جدا».

إخترنا لك

أخبار ذات صلة

0 تعليق